28 Mayıs 2010 Cuma

Ejderhanı nasıl eğitirsin?




Günlerdir evde dinlenmede olan Deniz'e artık sıkıntıdan hafakanlar basınca haydi sinemaya gidelim dedim.Bunu Deniz için mi kendim için mi dedim tam emin değilim.Bayılıyorum ben animasyon izlemeye.Gerçekten mi iyiler,benim şansıma mı hep iyileri geldi bilmiyorum ama son yıllarda büyükler için yapılmış hiç bir filmden tam tatmin olmuş halde çıkamayan ben animasyonlarda mest oluyorum.Sağlam bir konuya,hayalgücü sınırsız senaristlere ve her şeyi ama her şeyi yapabilen oyunculara müthiş bir müzik eşlik ettiğinde heyecan,duygusallık,merak,artık günlük hayatın sıkıcılığında hissetmediğimiz ne duygu varsa hepsi ortalıkta.Deniz benim kadar irdelemiyordur eminim bu filmleri.

Neyse efendim,Ejderhanı Nasıl Eğitirsin'e gittik.Hıçkıdık ve Dişsiz'in imkansız arkadaşlığına hayran olduk.Gittiğimiz saatin de etkisiyle olsa gerek şahsımıza özel oynatılan filmde rahat rahat kahkahalar,çığlıklar attık.Kısacası çok güldük,çok eğlendik..

Hastalıktan süzüm süzüm süzülmüş bir kuzucuğu takdimimdir:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails