29 Nisan 2011 Cuma

Ey aşk,geri dön !




Ne güzeldi aşık olduğum günler.Aklım,fikrim sürekli O'nunlaydı.Her an O'nu düşünür,her baktığımda O'nu görürdüm.Diğer her şeyden soyutlanmış haldeydim.O'ndan başka hiç bir şey umrumda değildi.İnsanlarla sohbet bile edemez olmuştum.Aklımı veremiyordum ki konuşulanlara.Gözüm sürekli telefondaydı.Mesajları nasıl coşkulandırırdı içimi.Konuştuğumuzda dünyada onun kadar sesi güzel olan başka bir erkek var mıdır diye düşünürdüm.Kalbim pırpırdı,gözlerim ışıl ışıl.

Sonunda muradımıza erdik,kendi yuvamızı kurduk.Önce evcilik oynar gibiydik.Komikti her şey,güzeldi.Ama evlilik demek aynı zamanda bir sürü sorumluluk demekti.Çocuğumuz oldu,çok şükür.Bize bir sürü mutluluk getirdi.Ama çocuğumuzun olması da bir sürü sorumluluk demekti.Gerçek evlilik evcilik oynamak gibi değildi.Güzeldi ama aynı zamanda ciddi bir işti.Sorumluluklar,gereklilikler,yoğunluklar,alışmışlıklar aşkın alevini köreltti.Artık onun adı aşk değildi,sevgiydi,aileydi.Sevgi de harika bir nimetti ama gerçek şu ki coşku uçup gitmişti.

Bu anlattıklarımın hafızamın kuytu köşelerinden çıkıp düşüncelerimin baş köşesine yerleşmesine sebep olan dün gece televizyonda ezkaza takılıp kaldığım bir film.Üzgünüm ama seni seviyorum filmin ismi.Bir İtalyan romantik komedi.Uzun zamandır animasyon çocuk filmlerinden başka bir şey izlemediğimden mi nedir film beni çok etkiledi.Aslında çok matah bir film değildi ama içimde de varmış demek ki,izlediğimden beri aşkı özlediğimi farkettim.O alev alev yakan duyguyu,o elektriği özlemişim.Hem de nasıl.Sevdiğini bir an görebilmenin verdiği mutluluk hissini,aramasını beklerken çektiğin cehennem azabını,eli eline değdiğinde tüm vücudunu sarıp geçen heyecanı çok özlemişim.

Yanlış anlaşılmasın,yoldan falan çıkmaya niyetim yok :) O'ndan başkasını düşünemem,Allah da düşündürtmesin.Aşkı yaşamak güzel ama ben bunu sadece O'nunla yaşamak istiyorum.Evet,evli çiftlerin evliliklerine heyecan katmaları için önerilen çok şey var.Bir kısmı da gerçekten işe yarar.Ama benim gibi o yakıcı duyguyu tatmış olanı bir kaç duygusal kıpırtı kesmez ki.Aşkı istiyorum ben.Aşk dediğinse böyle düşünerek,planlı gelişmez.Kendiğindendir,içten gelendir,hayatın harika bir sürprizidir.Masal gibidir.Masalın sonunda ise gökten "en azından hayatında bir kez tattın bu duyguyu,şükret" ihtarı düşüverir.




23 yorum:

  1. canım...aynen diyorum hayatım...aşkın o coşkusunu, heyecanını özledim..küçük temasların yarattığı o kocaman elektriği, buluşma saatinden saatler önce başlayan heyecan dalgalanmalarını özledim...öyle güzel anlatmışsın ki...ekleyecek tek sözüm yok..aynen diyorum sadece...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Aşk bitti! dünyadaki herşey gibi o da geçici.. Baki olan tek o Aşk! Gerisi yazık ki gelmiyor bir daha.. ben de muzdaribim bu durumdan.. De Özlemim erkekler hiç aldırmıyor değil mi, bittiğini bile farketmiyorlar ne garip:)

    YanıtlaSil
  3. özleeem...bir an bırakmasın Allah aşksız bizi..Dikey olarak geçirsin leyladan mevlaya adım adım,şehadet ederim ki mümkün......:)

    YanıtlaSil
  4. bak şimdi daha yeni kendimi alıştırıyordum mevcut duruma yine aklıma düşürdün:)şaka bir yana bazen ben de düüşnüyorum bunları ama geriye dönemiyeceğimizinde farkındayım:( malesef

    YanıtlaSil
  5. Aşk bitti..
    Elimden sanki minik bir balık kayıp gitti..
    Aşk bitti..
    İçimden sanki bir şeyler kopup gitti..
    Aşk hiç biter mi!!!
    Hiç bir şey olmamış gibi..
    Boşlukta kaybolup gider mi!!!
    Aşk hiç biter mi ..:))))

    YanıtlaSil
  6. Bazen sevgilicilik oynuyoruz ama ilk aşık olduğumuz günlerdeki gibi coşkuyu yakalayamıyoruz.Oysa ne güzeldi ilk günler..Evlilik değil ama çocuk dan sonra aşk çok yoruluyor ve sonunda bir gece ansızın pılıyı pırtıyı toplayıp gidiverdi.Giderkende ardında koskocaman sevgi ve saygı bıraktı.sevgimle yaşamaya alıştım galiba :)

    YanıtlaSil
  7. Tamda bu yazdıklarının aynını hissediyorum bende epeydir ve benzer bir post yazmayı bende geçiriyordum aklımdan.
    Ne olurdu onu gördüğümüzde titreyen dizlerimiz,heyecandan ritmi bozulan kalbimiz,midemizde hissettiğimiz tuhaf hisler baki kalsaydı.
    Elini tuttuğumda kendi elimi tutmuş gibi hissiz olmak ne acı...
    Çok özlüyorum bende o günleri ve bir daha yaşayamayacak olmak :(
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. O ilk günlerdeki gibi olmuyor be canım.Hala seviyorum hem de çok ama o ilk günlerin tadı bir başkaydı:)

    YanıtlaSil
  9. aşk bitmiyor , sadece form değişiyor sırf bu sorumluluklar sebebiyle:)

    YanıtlaSil
  10. ben ne zaman bu dertlerden yakınsam şu cevabı alıyorum " pembe gözlüklerini çıkart realist ol" anlıyorum ki boşuna kürek çekip umut ediyorum biz çoktan uzaklaşmışız aşk adasından

    YanıtlaSil
  11. Neşelihaller,aşkı tatmış ve kaybetmişler kulübüne hoş geldin :)

    Müminecim,o ızdırap sadece biz kadınlara mahsus,dediğin gibi.Bülent'e bu yazdıklarımdan hiç bahsetmedim.Alacağım cevabı biliyorum çünkü.Her şey yolundayken kendine dert mi arıyorsun mealinde bir şeyler diyecektir.Yani bu dert sadece benim derdim,sadece kadın tarafının derdi.Onlar için her şey gayet normal.

    YanıtlaSil
  12. nghnca,öyle inanarak söylemişsin ki beni de umutlandırdın.Bir de nasıl olacağını daha detaylı yazsaydın keşke,o minik ipuçlarından daha fazlası gerek benim anlayabilmem için.

    YanıtlaSil
  13. Sezobigo,aslında insan alışıyor.Allah'ım büyük sıkıntılar vermesin,zaten alışmak bir yana şükredecek hayatlar yaşıyoruz bir çoğumuz.Ama ah bir de şu şarkılar,filmler olmasa..

    YanıtlaSil
  14. Sihirli Günce,keşke hayat şarkılardaki gibi olabilseydi :)

    İlknur,seni de kulübün baş köşesine alalım :)

    YanıtlaSil
  15. Yaruze,o ne müthiş cümle,tam onikiden vurmuşsun manayı."Elini tuttuğumda kendi elimi tutmuş gibi hissiz olmak ne acı"

    YanıtlaSil
  16. İkiz annesi,anlaşılan hepimiz aynı yollardan geçmişiz,geçiyoruz :)

    Çakıltaş,aşk bitmiyor mu bilmem.Evet bir form değişikliği var kesin.Değişiklik illa kötü olacak demek değil.Evimizdeki huzur,güven,sevgi bunlar belki aşktan çok daha kıymetli.Ama hangisi,kalbimizi yerinden çıkacak gibi çarptırabilir ki?

    YanıtlaSil
  17. Küçük Mucizem,erkeklerin hepsi aynı mı acaba?

    YanıtlaSil
  18. Hiç deme Özlem'im, hiç deme :( Aynı haller, aynı şeyler bizim evde de...

    YanıtlaSil
  19. son günlerde kafamda dönüp duran düşünceleri dile getirmişsin........

    YanıtlaSil
  20. Öf ya...(Oğlum böyle diyor hep son zamanlarda, arkadaşları da- bakın ben de söyleyebiliyor muşum ki tahmin etmezdim)

    Ya arkadaşlar ben mi yaşımdan dolayı kemale erdim bilmiyorum...Yani sizin hissettiğiniz gibi hiç hissetmedim, buruklukla sorgulamadım değil...

    Amaaa, her şey bizim algılayışımızda desem...
    ne olur bakış açılarınızı değiştirin...Aşk orda...bıraktığınız yerde...unuttuğunuz yerde...
    kaldırın üstüne attığınız, yığdığınız onca şeyi...o zaman bulacaksınız...
    Üstüne yığdıklarınız mı;
    kabul ediyorum burası çok güzel insanlarla dolu ama ne kadar vaktinizi alıyor?
    Hele o taptığımız tatlı yaratıklar onların aşkından başka aşk görüyor mu gözümüz?
    son zamanlarda ne tür bir incelik yaptınız yalnızca ikiniz için, çocuklarınıza baktığınız gibi aşkla taparcasına ne zaman baktınız?
    Ben sorgulamayı bırakıp taaa gözlerinin içine baktığım ilk seferde, orada ilk günkinden de daha büyük bir heyecanla atan bir kalp ve ilgi bekleyen muzip bir çift göz gördüm...ve birbirimizi ne kadar özlediğimizi...Herkesin reçetesi kendisinde ancak ne kadar erkeklerin beyni farklı da çalışsa onlarda hala kendilerine aşık kadını görmeyi istiyorlar eşlerinde...Lütfen bunu onlara gösterin...(yaş aldıkça egoları bir kenara bırakmak daha kolay kabul ediyorum)
    Hepinize aşk dolu günler,
    Nilay

    YanıtlaSil
  21. canlarım bende aşığım :) ama aşk sizin içinizde btmez yani bitirmemek elınızde sızde bırmedıgı surece sız heycanlı oldugunuz surece erkekte heycanlı kalıcktır. eskı gunleri hatırlayıp tekrar o aşkı heycanlandırabilirsiniz :) bide şu bir gerçek AŞK: SADECE HEVES BEĞENİ EĞER GERÇEKTEN SEVMİOSAN AŞK UÇUP GİDER KALICI OLAN SEVGİDİR... BU DA PAHABİÇİLEMEZ ZATEN :)))

    YanıtlaSil
  22. aynen sevgi pıtırcığına katılıorum :)

    YanıtlaSil
  23. ehuehuheu, gökten düşen ihtar bombaymış, ne olur ki bir daha elma düşse ama aynı kişi için tabi ki ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails