9 Nisan 2011 Cumartesi

Hoş-Boş



Ne zamandır her hafta sonu bir şekilde dolu olan ben,bugün nasıl olduysa tamamen özgürdüm.Fırsattan istifade epeydir hasret kaldığım çarşı pazarı bir kolaçan edeyim istemiştim.Ama bir haftadır her gün ışıl ışıl parıldayan güneş bugün terk-i diyar eyleyip yerini bardaktan boşanırcasına yağan yağmurlara bırakınca benim planlar da tam o suların içine düştü.Tüm günü miskin miskin evde geçirdik.Hiç de kötü olmadı.Severim ben zaten evde olmayı.Deniz'le oyunlar oynadık.Bir ara gelip blogun şablonunu değiştirdim.Sonra biraz daha oynadık.Sonra bir daha şablon değiştirdim.Arada sağlıksız beslenme kaçamağı yaptık.Dünyalar kadar patates kızarttık,bayıla bayıla yedik.Ardından yine oyun oynadık.Yine şablonu değiştirsem mi diye düşünürken bu şablon değiştirmenin çok zaman kaybettirdiğine karar verip başka çok zaman kaybettiren bir şeyin başına geçtim.Şuradan ne zamandır şeklini değiştirmek istediğim oturma odam için "değiştirdiğimde şekli ne hale gelir acaba" çalışmaları yaptım.Bir sürü ıvır zıvır,çerez,çikolata yedik Deniz'le.Nihayet kendileri biraz önce derin uykulara geçiş yaptılar.Ben de bu boş ama hoş günü bilgisayar başında bitireceğim bu gidişle.

Bu arada evde olmayı seviyorum dedim ama en fazla bir gün.O yüzden lütfen yarın "BÜLENT BİZİ GEZMEYE GÖTÜR,BÜLENT BİZİ GEZMEYE GÖTÜR, . . ."

1 yorum:

  1. Blogun yeni hali çok cici olmuş ben beğendim.
    Sende benim gibi evde olmayı seviyorsun anladığım kadarı ile.
    Evde olmaktan kastım ama pineklemek bütün gün rahat kıyafetlerle aylaklık yapmak ohh:))

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails