11 Ağustos 2010 Çarşamba

Cunda ve Bozcaada

Gezmekten yorgun düşüp uyuyakalmıştı Deniz,tekneyle Cunda'ya vardığımızda.Aşağıda görüldüğü üzere Cunda'da geçirdiğimiz ilk dakikalarda da uykudan zorla uyandırılmış bir çocuğun sahip olabileceği tüm suratsızlığı yaşadı ve yaşattı bize.


Neyse çok uzatmadı,bir dondurmaya tav oldu da sonrasında rahat rahat dolaştık adayı.


Bayıldım,çok sevdim Cunda'yı.Tam benim istediğim gibi,gürültü yok,bangır bangır müzik yok ama hareket,renk,ışıltı var sanki her yerde.





Yüzlerce yıllık geçmişi olan eski Rum evleri kimbilir kimler,neler yaşadı buralarda hayalleri kurduruyor.Deniz kenarındaki restoranlarda oturup enfes görünen zeytinyağlıların,mezelerin tadına bakmaya fırsat bulamasak da yediğimiz sakızlı dondurma keyfimizi tamamlamaya yetti.




Bozcaada ise ne yalan söyleyeyim şaşırttı beni.İsminden mi nedir daha renksiz,sıradan bir yer bekliyordum.Çok sevdim.




Gezdiğimiz tüm sahil kasabalarında olduğu gibi Bozcaada'da da insanlardan kaçmıyor kediler.Bir kedi ailesini tıka basa besledi Deniz,biz yemek yerken.Alıştı,her gördüğü güzel evin,manzaranın önünde kendiliğinden makineye poz vermeye başladı.




Ayazma Plajı'nın akvaryum gibi suyunda yüzdük.Bozcaada kalesini dolaştık.Şarap imalathanelerini gezdik.Daha adını duymadığımız çeşit çeşit reçellerden domates reçelini seçtik evimize götürmek için.


Bu tatilde rotamızda olan yerlere günübirlik uğradığımızdan daha tadına varamadan ayrıldık.Ama en azından ilerde uzun uzun tatil yapmak için mim koyduk en sevdiklerimize.


İlerde hatırlamak için not: Yazacak çok şey var ama sıcaktan odaya geçip,bilgisayarın başına oturma cesaretini ancak 3 günde bir bulabiliyorum.Hatıra matıra boş ver bu havada en güzeli balkon.



4 yorum:

  1. Bozcaada'yı ben de merak ediyorum, hımbıllıktan kalkıp gidebilirsek iyi:)
    Sevgiler
    Eylem

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Eylem,şirin,sakin,deniz sesini dinleyebileceğin bir yerse istediğin kesinlikle tavsiye ederim,ilk fırsatta git.

    YanıtlaSil
  3. bozcaadayı ben de çok sevmiştim, hamileydim gittiğimde ve çok romantik gelmişti bana... denizi soğuk olmasa gene giderdim defneyle...

    YanıtlaSil
  4. Çakıltaşım,evet ya hakikaten suyu ne kadar soğuktu.Ama içine girdikten sonra hissetmez olmuştum soğuğu.Bir de öyle güzeldi ki başka şeyi pek görmüyordum.

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails