4 Şubat 2011 Cuma

Çekilin yoldan,buzlar prensi geliyor !


Dün Antep'e gittik.Bülent G.Antep-Galatasaray maçını izlerken Deniz'le ben de alışveriş merkezinde dolaştık.Maraş'ta büyük bir avm olmadığından zaman zaman Antep'e Adana'ya alışverişe gideriz zaten.Uygun olursa Deniz'i anneanneye bırakır gideriz,yoksa da garibimi yanımızda sürükleye sürükleye mağaza dolaşırız.Arada ne kadar Deniz'in de gönlünü eğleyecek şeyler yapmaya çalışsak da sonuçta gelmişken şuraya da bakalım buraya da bakalım diyerek Deniz'i alışveriş kelimesinden nefret ettirmeyi başardık.Deniz de geri kalmadı,bizi kendisiyle alışverişe çıkma düşüncesinden nefret ettirdi bu arada.

Dün bir şeyler satın alma hedefim yoktu.O yüzden bu sefer sen ne istersen onu yapacağız dedim Deniz'e.Önce tabii ki oyuncak hediyeli hamburger yemek istedi.Deniz'e hayalindeki menü,kendime de en büyüğünden patates siparişi verdim.Ve böylece eğlence başladı.

Yemekten sonra resim sergisini gezmek istedi.Kendisinin de şimdiki en büyük hayali bir ressam olmak zaten.Hiç beklemediğim kadar büyük bir ilgiyle ve ciddiyetle dolaştı tüm sergiyi.Renklerin çeşitliliğine hayret etti,benim farketmediğim ayrıntılara dikkatimi çekti.



Oyun parkına daldık ardından.Tam bir saat hopladı,zıpladı,top havuzunda yuvarlandı.Ordan çıktığımızda kan ter içinde kalmıştı.


Buz pateni yapacağım ben dedi.Ay nasıl olur,yapabilir mi ki,ya düşerse endişelerini yenememişken ben daha, adam çıktı bile sahaya.İlk on dakika kenarlardan tuta tuta giderken bir baktım Deniz iki elini de bırakmış bir uçtan bir uca dolaşıyor pistte.Tabii tam kayıyor denemez,dört kez de düştü hatta ama bir kaç sefer daha giderse kıvıracak gibi bu işi.Ayrıca kesinlikle benden daha cesur.Ben asla ellerimi bırakamazdım herhalde orda.Bir dahaki sefere ben de mi denesem acaba?



Kendime not : Sevgili Özlem,buz pateni konusunda ne yaparsın bilemem ama bir dahaki gidişinizde lütfen fotoğraf makineni götürmeyi unutma! Cep telefonundan çektiğin fotoğraflar berbat.Gitti çocuğun gül gibi ilk kayma macerası.


14 yorum:

  1. Harika harika bu çocuklar. Yapacağım diyor ve cidden yapıyorlar. Biz denesek neler çıkar ortaya kimbilir:)
    Sevgiler ve denize öpücükler.

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflardan ne kadar mutlu anlaşılıyor ya sen ona bak:) ne mutlu size maşaallah. birbirinize arkadaş olmuşsunuz ben de çok istiyorum ayşenin o yaşa gelmesini...

    YanıtlaSil
  3. resıme olan merakı cok hosuma gıttı masallah..bugunlerde cocuklar sadece cıZGI fılm ve bılgısayarla ugrasıyorlar..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  5. Yahu Özlemim sahiden renklerin çeşitliliğini dile getirdi mi Deniz? Ne güzel.. etkilendim çok.. ben bu yaşımda farkında olamam böyle şeylerin.. içinde var demek ki çocuğun.. reca ederim önünü kesmeyiniz.. nasıl da ciddi inceliyor resimleri..


    Selim'in de kayma macerası var ki.. kesinlikle tüm derdi sosyallik.. hoca olsun dedik yanında.. tutmuş hocanın elinden hiç umurunda değil buz.. etrafa laf atıyor devamlı ve sürükleniyor sadece hoca tarafından..

    YanıtlaSil
  6. Nehir İda,çocukların içlerinde öyle bir coşku var ki,cesaret de beraberinde koşa koşa geliyor.Bizden de size öpücükler :)

    YanıtlaSil
  7. Hilalciğim merak etme,daha sen anlayamadan gelip geçiyor zaman,bir bakıyorsun artık o senin minik bebeğin değil koca koca laflar eden bir çocuk olmuş.Bundan sonrası da aynı hızla geçecek diye korkuyorum ben.

    YanıtlaSil
  8. Nohut oda,bizimki son aylarda resme fena takmış durumda,gece gündüz resim yapıyor,yapılanların nasıl olduğunu inceliyor.Umarım geçici değildir bu ilgisi.

    YanıtlaSil
  9. Mümineciğim,içten gelen bir şey bu ilgi herhalde.Benim de çizimim çok iyidir ama hiç bir zaman resim sergisi gezen,detayları inceleyen biri olmadım.Keşke devam ettirse.Kursa falan göndersem mi diye düşünüyorum bazen ama belki bu yaşta kuralsız,kitapsız,içinden geldiği gibi yapsa daha iyi olur.Bir araştırmak lazım.

    Selim'in halini tahmin edebiliyorum,sosyal fındığım benim :)

    YanıtlaSil
  10. yok ya o kadar kötü değil resimler.cesurmuş aferin ona.belki patenci olur milli milli .

    YanıtlaSil
  11. Sitareciğim,eh fena değil işte fotoğraflar.En azından böyle bir gün olduğunu hatırlatmaya yeterli.

    YanıtlaSil
  12. Şu son notu okudum da bizde geçen gün böyle bir buz pateni macerası yaşadık ve ben fotoğraf makinesi getirmiştim fakat şarjı bitmiş.Yani bende cep telefonu ile çektim kızı ve tabi çok net olmadı görüntüler.Ve benim adım da Özlem olduğundan birden bana yazılmış hissettim bu notu..
    Aynı şeyleri yaşamışız demek ki:))

    YanıtlaSil
  13. Sihirli Günce,ilginç bir tesadüf olmuş.Kendine yazılmış kabul edebilirsin notu,ihtiyaca binaen :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails