14 Ağustos 2013 Çarşamba

Valiz hazırlama sorunsalı


Bir kaç güne yola çıkıyoruz. İstikamet Doğu Karadeniz. Yolculuk yapmak zaten şahanedir, bir de böyle görmeyi çok arzuladığım bir yer olunca yolculuğun sonunda, daha da şahane oluyor. Çok güzel şeyler bizi bekliyor gibi geliyor bana. İçim pır pır. 

Valizi yavaştan toparlamaya başladım. Ah, bir gün şu resimdeki kızcağız gibi ufacık bir valizle yollara düşebilir miyim acaba çok merak ediyorum. Yanımıza alacakları ne kadar asgaride tutmaya çabalasam da yine de en az iki koca valiz dolduruyorum. Şimdi Karadeniz'de nasıl bir havayla karşılaşacağımızı da bilmediğimiz için bu sayı üçü, dördü bulacak, korkarım. Bir oluyor soğuk mu olur, üşür müyüz acaba diye endişe etmekten yanımıza mont bile alasım geliyor, bir oluyor ne de olsa Ağustos'tayız,ne kadar soğuk olabilir ki, sıcaktan pişmeyelim bir de diye yine sen yazlıklardan şaşma Özlem diyorum kendi kendime. Yazlık, kışlık tüm kıyafetleri toplayıp gideceğim sonunda bu gidişle. Her gün otel değiştirecek olmasak şüphesiz onu da yaparım ya. Dönüşte de uzamış kollarımızın fotoğrafını yayınlarım artık. 

Neyse, hazır internet başına oturmuşken biraz daha araştırayım ben, ne giymeliymiş bakalım bu mevsim Karadeniz'de.

6 yorum:

  1. değişiyor Karadeniz'de hava,bir hırka yanınızda mutlaka bulundurun derim,yağmurun ne zaman yağacağı belli olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik, bir hırkayla halloluyorsa her şey süper! Yalnız yaylalara da çıkacağız, oralarda bir hırka kurtarır mı bizi dersin? Yine evham, yine evham... :)

      Sil
  2. Selam bu akşam sinop'ta bir arkadaşın bahçesindeydik.Askılı bluzle üşüdüm.Uzun bir pantolon hırka, bir tane kapalı ayakkabı ve çorap spor ayakkabısıda aynı işi görürü.Gündüz için askılı bluz vb iyi gezmeler .

    YanıtlaSil
  3. Tavsiyelerin çok işime yarayacak parıldayan çiçek, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. bizde bayramda o taraflardaydık..bizler için yağmurluk ve uzun kollu bir svit...5 yaşındaki oğlum içinde ceket kapşonlu bi mont uzun kollu tşörtler götürdüm..gerekirse hepsini üst üste giydirdim...bayramda yağmurla karşılaşmadık hiç..şemsiye de götürmek lazım her ihtimale karşı...belki kısa bir bot.. yaylalar serindi kalorifer yanıyor ve yorgan battaniye üst üste örtündük..pantolon yada eşofmanla çok rahat ediliyor .. güzel ama yorucu bir gezi oldu..sabah erken kalkıp yollara düşmek biraz zorlayıcı olsa da oraları görmeye değer..İyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl, ben de bizden çok oğlanı düşünüyorum zaten. Ama senin fikre bayıldım, inceli kalınlı bir sürü kıyafet götürmektense bir kaç tane ince, bir tane kalın götürmek daha iyi demek ki. Zorda kalınca inceleri üstüste giydirirsin olur biter. Teşekkürler yardımın için :)

      Sil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails