10 Ocak 2011 Pazartesi

Rüzgar gibi geçti


Hızlı,hıphızlıydı geçtiğimiz hafta.Nasıl geçtiğini anlamadan bitmiş bile.Her gün ayrı bir telaş ayrı bir koşturma."Yazılı yap,yazılı oku,notları e-okula gir" üçlüsü vakit doldurmak için birebir.Bunların dışında ekstra işler,planlar,bir de yemekli misafirler olunca günler benim için sabah uyanmayla akşam nihayet yatağı bulma arası hızlı çekimde geçti.Buralardan da uzak kaldım.Bilgisayar başına oturup ne yeni yazı yazacak,ne de yazanları okuyacak fırsatı bulabildim.Bu hafta açığı kapatma niyetindeyim ama :)

Geçenlerde televizyonda "burççu" bir kadın "Yengeç'ler 2010'da çok cefa çektiler,2011'de sefasını sürecekler" demişti.İnanmam,inanmam ama yeni yılın ilk ayının 10. gününde "atarken tutturdu mu bu kadın yoksa" gibi düşünceler içinde olduğumu söylemeden geçemeyeceğim.Ne kadar güzel geçti bu 10 gün,çok şükür.Yorucuydu,telaşlıydı ama keyifli anları da çoktu,kalbim huzurluydu.Binlerce kez şükür.

Yoğun haftanın finalinde,dün gece,Eyvah Eyvah 2'yi izlemeye gittik.Çok güldük,çok sevdik...



Timsah.com
İzleyin:

6 yorum:

  1. Bende yengeç kadını olarak umutlandım şimdi.Sefa sürmek cezbetti vallahi :) Bu haftasonu bir ödül birde mim aldım , bende seninle paylaştım ,kabul edersen ... Bol sefalı günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. benzer bir yazıyı ben de ikizler için okumuştum... ne dersin, ben de umutlanmalı mıyım? :)

    YanıtlaSil
  3. İçimizdeki karnaval,çok teşekkür ederim canım benim.Sen layık görürsün de ben kabul etmez miyim hiç :)En kısa zamanda yazacağım,söz.

    YanıtlaSil
  4. Tibetin annesi,hiç durma umutlan.En güzel yılın olsun bu yıl.Astrologlar tutturamazsa dualarla tutar inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ah o burçlar.. insan hem ciddiye alamıyor hem de içinden tekrarlamaktan geri kalamıyor.. hele ki güzel şeyler duyunca.. ama bence güzel şeyleri ciddiye almanın sakıncası olmasın.. ne de olsa olumlar insanı.. de negatif olanlar nolcak? ben de bilmiyorum.. Ne güzel demişsin Sibel'e.. canım

    ÖZlemim, çok özledim seni çok.. arada yokluğunda geldim buralara, okşadım sevdim yazılarını.. bir kez daha okudum -Dost-u...

    iyi ki geldin.. Dostsuz bırakma bizi.

    YanıtlaSil
  6. Canım Deli Annecim,sabah sabah bu kadar güzel bir yorum oku,yüzüne kocamaaan bir gülümseme yerleşsin,sonra gel de astrolog hanımın dediğine inanma!
    İşime gelmeyenler olduğunda zaten bunlar uydurma şeyler canım diyorum ama :)
    Bu arada,seni seviyorum :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails