30 Kasım 2012 Cuma

Bloglarda sevmediklerim



  • "Devamını okumak için tıklayınız" yazısı. Ne gerek var. Zaten okumak için açmışım orayı, bir daha tıkla, bir daha tıkla,pfff... O yazıyı görünce bazen okumaktan bile vazgeçiyorum, ne yalan söylemeli.
  • Her taraftan fışkıran reklamlar. Yazı nerde başlıyor, reklam nerde bitiyor belli olmuyor bazı bloglarda, öyle çok reklam var. Fazla karmaşa.
  • Sev beni seveyim seni durumları. Yorum bırakana yorum bırakmalar falan filan. Yorum bırakmak istiyorsan bırakırsın, o kadar. Çıkar ilişkisine hayır.
  • Yorum onay kutusu. İşkence değil de ne?!
  • Koyu renk arka plan. Biraz okuduktan sonra yazılanlar ne kadar güzel olsa da içim sıkılıyor ve daha da kötüsü bir süre sonra gözüm müthiş yoruluyor.
  • Hayatta, biz sıradan dünyalıların yaşadığı hiç bir sıkıntıyı, üzüntüyü,kaygıyı yaşamayan daha doğrusu mış gibi yapan, sahte yazanlar.
  • Başka ne vardı???

20 yorum:

  1. Şu yorum yazana yorum yazma durumlarına ben de gıcığım. yazacak birşeylerim varsa yorum yazıyorum işte hepsi bu ondan olsa gerek fazla da yorum almıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum. Bende ağır aksak açılan bloglara gıcığım desem yeridir. Açıp okumak gelmiyor insanın, binsaat bekliyorsun. Sanki banka kuyuğunda bekliyorsun gibi. :)

    YanıtlaSil
  3. Yorum yazana yorum olayı blogu kapatmayı bile düşündürdü:)bir de yoruma cevap yazılmayinca terk etme:)buyuyemiyoruz bir türlü...

    YanıtlaSil
  4. Ben de yorum onayı koydum:( ama yazmıştım günde 500 e yakın spam geldi ve servis sağlayıcım da uyardı beni serveri meşgule diyor koyun diye:( yani bazen bilmiyoruz da mecbur kalabiliyor insan..

    YanıtlaSil
  5. Uyuşuk hayalperest, evet bir de onlar var, ordan burdan çok ekleme yapıldığında ağır aksak açılıyor sanırım bazı sayfalar, belki de başka bir sebebi var bilmiyorum, pek anlamam bilgisayar işlerinden. Ama dediğin gibi onların açılmasını beklemek gerçekten çok sıkıcı.

    YanıtlaSil
  6. nghnca, hakikaten, çocukça bir tutum, haklısın.

    YanıtlaSil
  7. Müminecim, senin açıklamanı okumuştum, onay koymakta gayet haklısın. Benim lafım böyle bir mecburiyeti olmayanlara zaten :)

    YanıtlaSil
  8. tüm maddelere +1
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Özlem, dediklerine katılıyorum. Özellikle de blogda reklam görmek beni itiyor doğrusu. Bloglarda samimiyeti korumak istiyor insan.

    Bu arada, blogunda ekranın altında bana bakıp gözlerini kırpıştıran bir kedi var. Çok bitirim bir şey :)

    YanıtlaSil
  10. alkım, bir kedisever olarak o bitirimi kaçırsan şaşardım zaten :)

    YanıtlaSil
  11. videolar var bide aniden başlıyor insanı korkutuyorlar!

    YanıtlaSil
  12. bence yorumlara kelime doğrulama koyanların bundan haberi olmuyor çoğu zaman, bazen ben yazıyorum sevdiğim bloggerlara, kaldırabilir misiniz diye :) yoruma karşılık yorum olayı da bende şöyle oluyor. biri yorum yazdıysa onun bloguna bakma ve hakkında biraz daha bilgi sahibi olmaya çalışıyorum, ilgimi çeken bir yazı varsa da yorum yazıyorum...

    YanıtlaSil
  13. Zeynep'in Evi, ben onu unutmuştum, kesinlikle haklısın. Hoparlör açıksa ve bunun farkında değilse nerdeyse dehşete düşüyor insan bazen, hele gecenin sessizliğindeyse daha fena :)

    YanıtlaSil
  14. anne kaleminden, seninki gibi olması gayet doğal, ben de bana yorum bırakan tanımadığım bloggerlara bir bakıyorum, hoşuma giderse de tabii ki yazıyorum. Benim kasdettiğim başka, daha hesaplı kitaplı davrananlar. Onlardan var etrafta, muhakkak sen de farketmişsindir.

    YanıtlaSil
  15. bu yazının altına imzamı atarım. her bir maddesine katılıyorum. blog dediğin sade olmalı, okunması kolay olmalı insanı yormmamalı. bi tıkla açıp okuyabilmeliyim. bi de ben şu müzikli bloglara hastayım. olmadık yerde bi şarkı çalmaya başlıyor. bloguna müzik mi koymak istiyosun koy ama kendiğiliğinden otomatik başlamasın o şarkı. dinlemek isteyen play e tıklasın di mi? :))

    YanıtlaSil
  16. aaa bi de şu "ben çok seviliyorum" havasında yazanlar var. ooo canım bebişiiimmm tadında yazanlar. vıcık vıcık..

    YanıtlaSil
  17. G, kesinlikle ben de senin dediklerine katılıyorum. Blogu açıyorsun ve aniden bangır bangır bir müzik başlıyor, haldır huldur hoparlörün sesini kısmaya uğraş falan, fena yani.

    İkinci yazdığın tipteki insanlara ben de kesinlikle dayanamıyorum, ne sanal dünyada ne gerçek dünyada.

    YanıtlaSil
  18. Hatice Mungan, Büşra sizin yorumlarınızı daha yeni farkettim, nasıl oldu anlamadım ama özür dilerim. Benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails