13 Ocak 2013 Pazar

Sabah sabah


Deniz uyuyor. Uyanmasını bekliyorum. Uyanınca kahvaltıya anneanneye gideceğiz beraber. Birisinin insana kahvaltı hazırlaması çok süper bir duygu!!

Çok acıktım. Deniz bir türlü uyanmıyor. Akşam uyumak bilmiyor, sabah uyanmak. Geç kalkınca da bana kızıyor, niye beni daha erken uyandırmadın diye. Nefret eder geç kalkmaktan. Günü kaçırıyormuş.

Deniz'i beklerken buralarda boş boş dolanıyorum ben de. Bakın şimdi aklıma geldi, komik bir şey anlatayım size. Kablolu modem kullanıyorduk önceden, bir kaç haftadır kablosuz kullanıyoruz. İkisinin de kotası aynı. Kabloluyu kullanırken rahat rahat kullanırdım, şimdi her an tedirginim, bu minnacık şeyin içine o kadar internet sığar mı, çabucak bitiverir bunun kotası diye bir korku içindeyim. Tabii ki biliyorum o işin öyle olmadığını ama psikolojik işte, küçücük ya bu modem öncekine göre :)

Kahvaltıyı yapıp dönelim de e-okula not gireyim bari. Son haftalara giriyoruz malum. Geçen senelerde çok zor oluyordu not girmek ama bu sene okuryazar bir oğlum var artık çok şükür, o okuyor ben yazıyorum. Şipşak bitiyor.

Geçenlerde yine Deniz okuyordu notları, ben yazıyordum. Demet diye bir öğrencim var, yurtta nöbet tuttuğum dönemlerden tanır Deniz onu ve çok sever. İşte bu Demet matematikten 28 almış. Deniz onun notunu okuyunca "sen nasıl Demet'e 28 verirsin, benim hatırım için daha çok verseydin" diye üzerimde epey bir baskı yaptı. Bunun hatırla gönülle olmayacağını anlattım Deniz'e, gönlü pek razı olmadı ama vazgeçti. İşin kötüsü bunları espri olsun diye okulda Demet'e anlattığımdan beri kızcağızın içini bir umut kapladı, Deniz'in sayesinde geçerim ben matematiği diye. 

Neyse Deniz uyandı, karnım zil çalıyor zaten, biz kaçtık 

♥ ♥ ♥


6 yorum:

  1. anneannede kahvaltı oooh mis gibi bence kaldırsan çok hoşuna gider bir an önce gitmek için şimdiden güzel bir pazar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten "mis"ti Minecim ama yemek yemek hç bir zaman benim oğlmun hoşuna gidenler liseine girmiyor ne yazık ki.

      Sil
  2. Yazı ile resim arasında ki bağlantıyı kuramadım. Yoksa yeni yöntem, her yazıyı bir kedi ile süslemek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda çok kedi fotoğrafı oldu gerçekten. Bağlantı yok zaten, sadece gevşek bir pazar sabahına bir kedi yakışır gibi geldi, bir de bu fotoğaf bilgisayarda kayıtlıydı, farklı bir fotoğraf arayıp vakit kaybetmek istemedim,çok açtım :)

      Sil
  3. Sıcacık aile ortamında edilen güzel muhabbetli bir kahvaltı gibisi var mıdır ki? Bence yoktur :)))

    Bu arada bloğuna bayıldığımı söyleyebilir miyim? :)))
    Ne kadar tatlı yazıyorsun, okudukça okuyası geliyor insanın :)))
    Takibindeyim ;)

    YanıtlaSil
  4. Düş kızı ne güzel şeyler yazmışsın, beni çok mutlu ettin, teşekkürler :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails