13 Aralık 2009 Pazar

2009

   Ne farkı var senelerin
Şu sene iyi geçti,şu sene kötü derler
Hiç bir sene için bu ayrımı yapamadım.
Hayat bu
Bir gün iyi oluyor,bir gün kötü
Tam herşey istediğim gibi derken tepetaklak oluveriyorsun
Ya da tam tersi
İçinden çıkılmaz dediğin dertler bir anda çözülüveriyor
Daha ne olduğunu,nasıl olduğunu anlamadan

2009 da aynen böyleydi benim için
Hayatımın en zor günlerini de yaşattı
Mutluluk sarhoşu da etti
Gününü iyi olanlarla kıyaslayıp dertlenmek de boş
Kötülerle kıyaslayıp avunmak da
O gün sadece o gündür
Yaşadığın andaki ufak sıkıntılar bir gün önceki neşenden eser bırakmıyor
O günkü iç huzurun da gelmiş geçmiş dertleri unutturuveriyor
İzler kalıyor tabii ama sadece hayalet gölgeler gibi
Aslolan o an oluyor

Belki herkes için böyle değil bu
Benim ruh halim çabuk değiştiğinden belki
Bazen hızına ben bile yetişemiyorum
Ne oldu da böyle buruklaşıverdim ki diyorum
Ya da hani dün karalar bağlıyordun,bir gülücük silmeye yetecekse hepsini bu kadar dertlenmenin ne alemi vardı diyorum.

Yıllar belki biraz olgun düşünmeyi öğretti
Belki hassasiyetlerimi azaltmayı
Çevremdekileri anlamayı..
Ama huy bu
Can çıksa da kendileri hep burda hazır ve nazır
Bazı şeyler de bir yere kadar değişiyor
Ne kadar törpülesen de hassassan hassassın işte
Çabuk etkileniyor,yaralanıyor
çabucak da seviniyorsun.
Artık bununla mücadele etmenin anlamı yok.

İyi günler,kötü günler...
Hepsi boş
Önemli olan iyinin de kötünün de aslında bir imtihan olduğunu farkedebilmek
Önemli olan şükredebilmek
Ve daha da önemlisi o şükrün gereklerini yerine getirebilmek.
2009'da bunu yapamadım
Umarım 2010'da yaparım.
Dışarda ne olursa olsun içerdeki huzurun yolu bundan geçiyor çünkü.
İşte 2009'un bana öğrettiği bu..

Şimdi iş bilgi düzeyinden uygulama düzeyine geçebilmekte
Hem de daha fazla gecikmeden









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails