21 Aralık 2009 Pazartesi

PAZAR'DAN NOTLAR

Uykuda geçen zamana çok üzülüp yine de uyumayı çok severim(Ben ve hayatımdaki çelişik durumlar!)

Bu pazar da kendimize hakim olamayıp güne epey geç başladıklarımızdandı.

İkindiye doğru ,evin büyük erkeğiyle küçük erkeğinin ortak arzusuyla mangal yakmaya karar  verildi.




Küçük kebapçı işbaşında
(Sonradan inceledim de fotoğrafı,duruş,poz,sanırsın 40 yıllık kebapçı kendileri)

Hakkaten bu şişe dizme işini bayağı becerdi.Okumazsa bizim oğlan doğru kebapçı çıraklığına,anlaşılmıştır.






Mangal başında babaya yardım sırasında(ona göre tersiymiş,kendi yapıyor,baba yardımcı oluyormuş) kafasını uzatıp bana cilvelenirken


Akşam da anneanneyle dede geldi,yanlarında sürpriz Ömel'le.Bizimkinin gözü beni hiç görmedi,hep beraber ilk andan son ana kadar oyun oynadılar.Ben de rahat rahat yazılıları okudum.Siz her akşam gelin anne,olur mu?







Bu yavrucuklar da benim Pazar çalışmam.Asıl tarifte isim çiçek tatlısı ama evdeki çiçek şeklindeki
 kalıbımın ebatı küçük olduğundan onu kullanmadım.Benimkiler bülbül konağı havasındalar.Şekil önemli değil ama lezzet muhteşem ve yapılışı çok zor değil.Hep yapılacaklar listeme eklendi bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails