22 Mart 2010 Pazartesi

Büyüyünce sana aşık olmaya karar verdim


Bahar.
Cıvıl cıvıl.
Çabucak geçiverir de yaz gelir telaşındayım.
Kaçırmamalıyım.
Her anın
her tazeliğin
her rengin
farkında olmalıyım.




Tam da ben dışardaki baharı yakalama heyecanlarındayken aramızda geçen bir diyalog içimde öyle çiçekler açtırdı ki rengarenk bezenmiş badem ağaçları yanında sönük kaldı.


Son günlerde aşk-meşk meselelerinin çokça lafını eden ve bunu utanılacak,ayıp bir şeymiş gibi yorumlayan kuzucuğun bunun normal bir durum olduğunu anlaması için büyüyünce onun da bir kızı çok sevebileceğini,hatta güzel güzel bebekleri olabileceğini anlattıktan sonra aşık olacağın kızın ismi ne olsun istersin diye sordum.İtiraf ediyorum,çok da iyi niyetle sormadım bunu,amacım hani sınıfta beğendiği biri varsa böylece öğrenmiş olmaktı.Ama benim masum bebeğim epey bir düşündükten sonra beni çok şaşırtan bir cevap verdi:"Özlem"
Hatta konu üzerinde daha sonra da düşünmüş olacak ki ertesi gün yanıma gelip,"Anne ben büyüyünce sana aşık olmaya karar verdim" dedi.

Üzerine yazacak kelimem yok:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails