7 Haziran 2010 Pazartesi

Off Shore


Pazar günü Off Shore yarışlarını izledik :)
Off Shore 2010 Dünya Şampiyonası'nın bir ayağı bu hafta sonu K.Maraş'ta Menzelet Baraj Gölü'nde yapıldı.

Tamam,itiraf ediyorum,düne kadar bu yarışlar zerre kadar umrumda değildi.Kimler yarışıyor,kurallar nedir,nerde,nasıl yapılır haberim bile yoktu.Şu anda bir şey bildiğim söylenebilir mi,söylenemez.Ama dün bir heves,hazır şehrimizde dünya çapında bir organizasyon yapılmışken gidip de görmeden olmaz diye düşündük ve baraj yollarına koyuluverdik.



Nerdeyse tüm il halkının off shore'a meğer ne kadar meraklı olduğunu yaşadığımız trafik kaosu vesilesiyle öğrenip hemşerilerimizle gururlandık da gururlandık.Ama yine de bizim gibi yarış tutkunlarını hiç bir zorluk yolundan döndüremeyeceği için arabayı park edebilme başarımızdan sonra yarış botlarını rahatça gözleyeceğimiz tepe yamaçlarında bir gölge buluncaya dek yarım saat güneş altında yürüdük.




Botları gözledik de ne oldu?Hiç..:)
Kim önde,kim kazanıyor,anlamak mümkün değil.Uzaktan bize arı vızıltısı gibi gelen seslerle ardarda geçip giden botlar var sadece.Hangi yarışçının kazandığını eve gelince televizyondan öğrendik :))



Yaklaşık 6 yıl önce Antep'e Galatasaray maçını izlemeye gittiğimizde de böyle olmuştu.En azından benim için.Sahada ilk kez maç izliyordum ve ilk 10 dk. maçı anlatan birilerinin olmaması bende acayip bir boşluk hissi uyandırmıştı.Olan biteni ya kendi kendine anlayacaktın ya da seyircilerin küfürlerinden.Maç bizim bulunduğumuz tarafta oynanınca yine sorun yoktu da sahanın öbür tarafına gittiklerinde karıncaların futbol müsabakası haline dönüyordu iş.



Çok şikayetçi gibi mi yazdım yoksa?Yok yok gayet güzel ve değişik bir gündü.Hem benim için hem Neni için hem de çetin bir sürücülük sınavından başarıyla geçmiş kocacan için :) Şu fani ömrümde bunu da izledim ya,daha ne olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails