27 Eylül 2011 Salı

Hrrrrrr !


BUGÜN,
müdür yardımcılığı sınavını kazanmış diye kendini bir halt sanan,halbuki bence insanlığı beş para etmez olan,her teneffüs düzenli nöbet tutan öğretmenini bir an koridorda göremedi diye hiç tutmamış imalarında bulunan,suçlamalarına cevap vermeye teşebbüs edildiğinde bağırıp çağıran,bağırarak otorite kuracağını sanan,karşısındakinin bir cümlesini bile başından sonuna kadar dinlemeyip sürekli vır vır vır konuşan,biraz sonra abarttığını anlayıp durumu kurtarmak için işi yaltaklanmaya vuran,adı idareci olup,idareciliğin i'sinden bihaber olan,kompleksli,meymenetsiz gerizekalılardan,özellikle de bunların birinden 
HİÇ HOŞLANMIYORUM.

12 yorum:

  1. o insanların köküne kibrit suyu.

    YanıtlaSil
  2. Allah hepimizi ıslah eylesin, ne denir ki başka.

    YanıtlaSil
  3. düşün ki öğrencilere neler etmiştir bu sözüm ona eğitimci...egosunu kendi mesai arkadaşları üzerinde bile böyle tatmin ederken öğrencilerin halini düşünmek bile kötü yaptı beni...

    YanıtlaSil
  4. cok zor bu ınsanlarla aynı yerde hava solumak...

    YanıtlaSil
  5. bunlara kısaca öküz deniyor Özlemcim, biliyorsun di mi? gerçi o zaten kanıtlamış öküz olduğunu!

    YanıtlaSil
  6. Niye böyle zorlaştırıyorlar ki hayatı hiç anlamıyorum.... Senin belki derse gireceğin vakit enerjini düşürüyo... Senin ruh halin dersi dinleyene yansıyo al sana kelebek etkisi.... Anlamsız gerginlik... Eğitim şart ama önce kişisel gelişim eğitimi, insanca nasıl hareket edilirin eğitimi... Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  7. Allah sabır versin arkadaşım off:((

    YanıtlaSil
  8. Yorumlara bir türlü fırsat bulup cevap yazamadığım için mahcubum.O gün burada yazınca biraz açılmıştım zaten.Ertesi gün de okulda müdüre anlattım olayları.Adamcağız hayretler içerisinde dinledi,konuşurum ben onla dedi.İyi geldi.Aslında kafaya takmaya değmez,her yerde var böyle tiplerden.Ama ben daha önce karşılaşmamışım demek ki,biraz şok geçirdim o gün sanırım.Homurdanmalarınızla bana eşlik ettiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Uğrayamadım bir süredir nasılsın Özlemciğim konudan bağımsız olarak:)

    YanıtlaSil
  10. Neye göre sınav yaptıkalrı böyle durumlarda ortaya çıkıyor...
    Sinirin geçmiştir umarım ...

    YanıtlaSil
  11. Ebrucum,iyi ama okulların başlamasıyla birlikte çok yoğun,dolayısıyla çok yorgunum desem.Daha uzatabilirim de bir dokun bin ah işit havası yaşatmayayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  12. İlknurcum,geçti geçti.Öyle çok uzun sürmez benim kızgınlıklarım zaten.Bir de değer mi?

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails