13 Şubat 2013 Çarşamba

Okul Günlüğü: Tatil dönüşü 3. gün - Ferahfeza


Dış sesim: Tralallallaa... ♪♫♫♪♪♫

İç sesim: Tüm tatilleri bitirdin, bu ne neşe?

Dış sesim: Muhteşem bir şey oldu bugün, okulu artık çok seviyorum.

İç sesim: ????

Dış sesim: 12-F yi yeni gelen matematikçiye sattım. Adamcağız başına gelecekleri bilmiyor, yazık. Ama artık ben kuşlar gibi hürüm. 

İç sesim: II yarıyıla sıcacık bir merhaba diyoruz o zaman.

Dış sesim: Aynen.






Haşiye: Bugün komik bir karikatür yok, acı bir gerçek var.






4 yorum:

  1. O acı gerçek gerçekten çok acı ama mal müdürü şıkkına çok güldüm ben. Mal müdürü ne ki? Var mı böyle bir memur gerçekten? Hangi malın müdürü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mal müdürü nedir, en ufak bir fikrim yok Selencim ve hakikaten komik bir adı var ama sonuçta ne olursa olsun devletin yanında öğretmenlikten daha kıymetli bir iş olduğu kesin.

      Sil
  2. Bu ülke de öğretmenlik yaparak, olumlu birşey bulabilmen harika. Bardağın dolu tarafı yani. Bu arada seni mutlu eden tüm sebepleri seviyorum. <3

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails