16 Kasım 2010 Salı

Çifte kutlama


Bugün Resimli Günlük'ün birinci yaş günü.Başlarken bu maymun iştahlılıkla  bir süre sonra vazgeçerim nasıl olsa dediğim ama hayret ki devam ettiğim,hatta tutkuyla bağlandığım bir günlük.Nedenini tam anlamasam da çok keyif alıyorum yazmaktan,okumaktan...Yepyeni insanlar,hayatlar tanıyorum.Kimilerine hayran oluyor,kimilerini çok seviyor,kimilerinden yeni şeyler öğreniyorum.Durup dururken yepyeni bir dünya kurmuşum kendime gibi hissediyorum.Bana ait,özenli,sevilen bir dünya.Bakalım ne kadar sürecek?

Bir de bayram var tabii.Hala sevdiğim söylenemez,hatta konuyla ilgili fikrim "of,yine mi bayram" şeklinde.Birinci gününü de devirdik ama yine de mutlu bayramlar herkese!


5 yorum:

  1. Nice bayramlara, nice yıldönümlerine...

    YanıtlaSil
  2. Özlemim, daha nice nice nice yıllara o zaman hep beraber.. daha on yıllar devirelim inşaallah.. hayırlısı ile.. sağlıkla, huzurla ve hep birlikte.. öperim

    YanıtlaSil
  3. Özlemim, daha nice nice nice yıllara o zaman hep beraber.. daha on yıllar devirelim inşaallah.. hayırlısı ile.. sağlıkla, huzurla ve hep birlikte.. öperim

    YanıtlaSil
  4. birlikte geçecek nice yaşlara diyelim o zaman sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Annelili,Deli anne,Mine,geciken cevabım için özür dilerim,buralarda değildim.Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails