5 Mayıs 2011 Perşembe

Hayal kırıklığı ve muz kabuğu



Buralara uğrayacak hiç vakit bulamıyorum ama dünkü alışveriş hüsranımı hemencecik yazıp gideyim istedim.Dün nihayet iki arada bir derede bir kaç mağaza dolaşabildim.Esra'yla arada iki saat boş dersimiz vardı,hemen bir koşu turladık geldik.Zaten Esra'ya alışveriş de yeter ki,kendisi her an hazır ve nazırdır.Bu arada Esra,okulda en sevdiğim arkadaşım.

Dolaştık da ne oldu,hiç!Ben kendime okulda giymek için kıyafet bakıyorum.Yani usturuplu bir şeyler ama aynı zamanda hem sevimli,hem de şık olsun istiyorum.Mümkün mü?Değil.Nasıl bir moda anlayışı varsa bu sezon,neye elini uzatsan ya boyu kısacık ya kolu yok ya da dekoltesi sonsuz genişlikte.Her yeri münasip olanlar da nerdeyse transparan.Yani ya hiç bir şey almayacaksın ya da aldığının ya içine ya üstüne bir şeyler giyeceksin ki yaz sıcağında o sıkıntıya da hiç gelemem.Arada çok nadir de olsa istediğim örtücülükte kıyafetler gördüm ama onlar da gerçekten çok sevimsiz,zevksizdi.Merak ediyorum bu mağazalardakileri kim giyiyor ve daha da merak ediyorum şöyle hoş,romantik,şirin,tiril tiril ve iş ortamına uygun şeyler nerde satılıyor?

Bir heyecanla gittiğim alışverişten elim boş döndüm böylece.Sadece Bülent'in doğum günü hediyesini alabildim.Neyse o da kardır.Cumartesi günü yurttan bir kaç saat kaytarıp,anneler günü hediyeleri için bir daha çıkacağım alışverişe.O gün belki kendime de güzel bir şeyler bulabilirim.Dünden sonra pek umudum kalmadı ama :(

3 yorum:

  1. Ben koton ve mudo'yu seviyorum.Yani kendime uygun birşeyler mutlaka buluyorum.Bir bak sende istersen?

    YanıtlaSil
  2. adil ışık ve koton klasik bayan giyiminde çok hoş seçenekler sunuyor.ben pek klasik giyinmemama mağazaları mutlaka gezerim.güzel şeyler var bakmanda fayda var

    YanıtlaSil
  3. güya her yer indirim ve yazlık ama bende bulamayanlardanım üstelik pekde usturuplu aramıyorum:))

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails