10 Ağustos 2011 Çarşamba

En güzel armağan


"Allah'ım,gecen gündüzü nasıl örttüyse,mümin kardeşimin günahlarını ve hatalarını da bu dünyada ve ahirette öyle ört.

Benim bilmediğim Seninse muhakkak bildiğin sıkıntılarını gider.

Benim hiç bir şey yapamadığım dertlerine Sen deva ol,her sarsıldığında tutamadığım elini Sen tut.

Her incindiğinde yüreğine yakin merhemini Sen sür.

Cennetinin en güzel yerine al ve bir daha çıkarma.

Allah'ım ben onu sevdim,Sen de sev."


Bir can arkadaşımın gönderdiği bu duayı en son kandilden beri telefonumda saklıyorum.Aslında kandillerde,bayramlarda rehberdeki isimlere sıradan gönderilen,sizden başka 50 kişinin daha telefonunda aynısı bulunan mesajların benim için hiç bir kıymeti yok,çoğu zaman okumadan siliyorum hatta.Bu mesaj da öyle mi yoksa sadece benim için mi yazıldı,onu bilmiyorum.Ama mesajdaki dua öyle güzel ki,öyle dokundu ki içime saklamakla yetinemeyip paylaşıyorum.

10 yorum:

  1. Çok güzelmiş, Müslümanın Müslümana yapacağı en güzel dualardan biri bence de.

    Hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  2. çok güzel duamış ...
    Aynı fikirdeyim bende , toplu gönderilen mesajlardan hiç hoşlanmıyorum ..Kişiye özel olmalı , senede bir mesaj atılıyor oda toplu ,çok kötü çok

    YanıtlaSil
  3. Ben de olsam üzerime alınırdım Özlemim.. hüsnü zanın en güzel hali olsun varsın:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel duaymış ne kadar samimi ve içten..iyi ki paylaşmışsın:)

    YanıtlaSil
  5. Amin. Ne güzel bir dua. Böyle dost duaları varsa ne ala.

    YanıtlaSil
  6. "Allah'ım ben onu sevdim Sen de sev" kısmında gözlerim doldu resmen. Bir insan için dilenebilecek en güzel dilek!

    YanıtlaSil
  7. Amin..ne kadar anlamlı bir dua bende kaydettim

    YanıtlaSil
  8. Özlemcim bu pastanın tadı parfeyi andırıyor,o yüzden puding de krem şanti gibi donabilir mi denemek lazım..paketden iki poşet krem şanti çıkıyor ya,bende ilk önce bir tane çırptım halleyleri ve muzları ekleyince gözüme az gibi geldi ikincisini ekledim.Belki de benim muzlar fazla oldu.Yani 1 poşetle de olabilir.. şerbeti beğenmişsiniz çok mutlu oldum,umarım bu da hoşunuza gider :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir dua ve bu duaya yürekten bir aminnn..Çok sağol canım paylaştığın için..

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails