8 Ağustos 2011 Pazartesi

İsyankar ruh


Dün gece uyku öncesi yatakta gülüşüp koklaşırken "Annecim ne olur hiç büyüme,hep böyle benim minik meleğim olarak kal,olmaz mı?" dedim.Önce masum masum "Ama benim elimde değil" diyordu ki lafını yarıda kesti,suratı ciddileşti, "Ben çocuk olmaktan çok mu mutlu oluyorum sanki?" deyiverdi."Niye annecim,harika bir şey değil mi çocuk olmak?" diye sordum tabii.Aldığım cevap "Hiç de güzel değil,çocuğum diye bana bir sürü kurallar koyuyorsunuz,büyünce kurtulurum belki." 

Haşiye : Fotoğraf minik adamın daha da minik,tombiş ve lüleleri olduğu zamanlardan

13 yorum:

  1. önce büyümek istersin, sonra keşke hep çocuk kalabilseydim dersin. büyüyünce anlar :)))

    YanıtlaSil
  2. bazen ummadığın cevaplar aniden geliveriyor
    rabbim nazarlardan korusun çok tatlı

    YanıtlaSil
  3. Büyüyünce de çocukluğunu özleyecek oysa..:))

    YanıtlaSil
  4. ben görürüm seni minik adam hele bir üniversiteyi bitir hayata atıl bak bakalım çocukluk yıllarına geri dönmek istemeyecek misin :)çok bilmiş şey. insanın ağzına nasıl da tıkıyorlar lafı :)

    YanıtlaSil
  5. Ahaha bu çocuk çok tatlı ve muzurr :D

    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  6. Ben kendimin çocuğu olmak istemezdim sanırım Özlemim:( Ne acı değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Galiba insan oğlu çekirdekten itibaren hep memnuniyetsiz :)Bizde öyle değilmiydik küçükken ...

    YanıtlaSil
  8. Sibel,kesinlikle :)

    Şerifeciğim,teşekkürler :)

    Sihirli Günce,ah bir bilse.Kim zamanında biliyordu ki :)

    YanıtlaSil
  9. Nilhancım,bilmiş olduğuna şüphe yok :)

    Loves from fashion,çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  10. Müminecim,aynı şeyi ben de kendim için düşünüyorum.Ben aslında Deniz'le çok vakit geçiriyorum,oyunlar oynuyorum,ilgisini çekecek şeyler yapmaya çalışıyorum onunla birlikte.Ki etrafımda gördüğüm pek çok anne bunların hiç birini yapmıyor.Ama aynı zamanda çok sabırsız,çok tahammülsüzüm.İlerde Deniz çocukluğunu düşünürken benim 1. halimi mi,2. halimi mi daha çok hatırlayacak merak ediyorum.Zannediyorum ki 2. halimi.Diğer yaptıklarımın hepsi de boşa gidecek belki :(

    YanıtlaSil
  11. Esinciğim,kesinlikle biz de öyleydik.Ne çocukluğumuzun ne gençliğimizin kıymetini bilememişim ben.Şimdinin kıymetini bilebiliyor muyum o da tartışmaya açık.Bir 20 yıl sonra da 30'lu yaşlarım için yanacağım herhalde.

    YanıtlaSil
  12. ah çok da doğru söylüyor , haksızsın da denemez ki şimdi :)

    YanıtlaSil
  13. Cherryblossomgirl,doğru söze ne denir?Ben de bir şey diyemedim,kaldım zaten :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails