16 Nisan 2013 Salı

Bahar geldi derken kış bastırırsa


Bahar geldi derken kış bastırırsa moral bozmaya gerek yok. 
Çünkü böyle günler;

Uzun zaman uzak kalınacak kalın, yumuşak, sıcacık kıyafetlerle son kez hemhal olmak için en uygun günlerdir.

Battaniye altı kitap keyfi yapmak için belki aylar boyu bulunamayacak harika bir fırsattır.

Sıcak içeceklere sıcak içeceklerle bir veda partisi yapmanın tam zamanıdır.

Yağmurdan korunmak için balkonunuza sığınan kuşlara -birazdan balkonunuza bırakacakları nadide hediyeleri(!) bilmenize rağmen- ev sahipliği yapmaktan keyif alma günleridir.

Tadını çıkarın :)



18 yorum:

  1. Çok tatlılar bu minnaklar yahu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyelerini sevmiyorum ama kendilerini seviyorum :)

      Sil
  2. Cok guzel bir fotograf, ben nakarken bol bol tadini cikardim :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim Maraş'ta yeni bir ev almıştı ve ben İzmir'den gidip evinin balkonundan ilk baktığımda gözüm bu camiyi aramıştı, onun evinden görünmüyor ama sizin evden çok güzel görünüyormuş. Ne hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabireciğim bizim evin öyle bir lokasyonu var ki maşallah manzaramız göz alabildiğine açık. Kardeşini ziyarete geldikçe bana da uğra, manzaranın tadını çıkaralım :)

      Sil
  4. Doğru söylüyorsun. Sayılı günler bunlar ,elbet güneş yüzünü gösterecek artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama?
      Çok şikayetlenme duydum da etraftan tüh tüh yeniden kış geldi diye, o yüzden yazma ihtiyacı duydum bunları :)

      Sil
  5. Hava ilk kapadığında hiç aldırmadım, ikinci gün ruhum daralıyor gibi hissettim, üçüncü gün tamam geçecek bahar kapıda dedim. Sonra, yani bugün teslim oldum yeteeeer ama diye ağlamaya başladım. Gel güneş, özlettin kendini dedim ama hiç bu günlerin değerlendirilmesi gereken son soğuk günlerim olduğunu düşünmedim.

    Ne güzel, ne umut verici, ne hoş bir yazı olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol pe hito, n'apıcaksın, kaçıp kurtulma şansın yoksa seveceksin işte :)

      Sil
    2. Hihihi seveceğiz, ayrıca sevmek de ruhumuzu iyileştiren bir eylem :)) sevelim ruhunuza baharı getirelim :))

      Sil
    3. Dışımıza gelmiyor bari içimize gelsin o bahar, hem de böyle kandırıp geri kaçmamak üzere. İnşallah...:)

      Sil
    4. Biz daha bahar gelmedi falan derken yaz geldi hakikaten :)

      Sil
  6. kesinlikle sana katılıyorum...nasıl olsa geçecek ve herzaman şikayet etmeye alışkın biz insanoğlu sıcaklar bastırınca bu kez bu günlerimizi arayacağız
    eskilerin bir lafı var çok güzel: Rabbim yazımızı yaz, kışımızı da kış gibi yaşamayı nasip etsin, sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah canım. Şikayet etmeye bayılan, olanı değil olmayanı görmekte pek maharetli olan bizlere hak ettiğimizi vermiyor Rabbim, yine çok merhametli.

      Sil
  7. Cami ve kuşlar. Hoş ikili.

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails