5 Nisan 2013 Cuma

Pssst! Burdayım.


Bir iyi bir kötü haber. 
İyi haber, 15 gün süren "internet yok", "bilgisayar bozuk" dönemi nihayet bitti. Yeniden yayındayız efenim. 
Kötü haber, yine yeniden yazmadıkçayazmayasıgelmiş bir ruh halindeyim. Şu cümleleri öyle zorlayarak kuruyorum ki. Biliyorum bundan sonrası kolay gelecek ama bu var ya bu, resmen iki kelime bir araya gelmem de gelmem diye tutturdu, o derece.

Şimdi böyle zorlandığıma bakma, 15 gün boyu bu teknolojiye erişme şansım olsa neler neler yazacaktım ben halbuki.

Bahardan bahsedecektim. Gördüğüm her bir filizde, duyduğum her bir kuş cıvıltısında, kokladığım her bir narin çiçekte içime de baharlar getiren bahardan.

Dilime dolanan şarkıdan bahsedecektim. "Memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak?" diyen şarkı var ya, ondan. Memleketle bir derdim olmadığından ilk kelimesini ruh halime göre değiştirip değiştirip içim titreye titreye söylediğim şarkıdan.

Deniz'in cöviz bozdurup Real Madrid- Galatasaray maçına gitme planlarından bahsedecektim.
 Evet, cöviz.

Ah GS demişken, daha 20 gün önce sevinçten uykularım kaçmışken, 3 Nisan'da üzüntüden uykularımın kaçtığından...

Okuldaki Gülistan isimli öğrencimi her gördüğümde "Ne çektin be Gülistan" dememek için kendimi ne kadar zor tuttuğumdan bahsedecektim.

Okul konusuna girince geçen haftaki anlamsız seminer zırvalığının kızgınlığıyla sevgili Milli Eğitim'e eminim bol bol saydırıp döktürecektim.

 Deniz'in bebekliğinde ağzından ilk çıkan sözün "gun" olduğunu anmamızdan da bahsetmemek olmazdı tabii. Sağolsun annemin hafıza kuvveti.

Ve yine dönüp dönüp bahardan bahsedecektim.

Ah bir yazabilseydim.



9 yorum:

  1. Hoş geldin :) Ah o internet olsaymış nede güzel şeyler okuyacakmışız. Yalnız Gülistan'a çok güldüm. Bekliyoruz güzel yazılarını.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk pe hito :)

      Gülistan'ı okulda her gördükçe ben de çok gülüyorum. Kızcağız ne diyorsa her karşılaştığında gülüp duran bu öğretmeni için artık :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. İnternetinizin hallolmasına çok sevindim, yazılarınız ve görsellerinizle içimi yine açacaksınız, ne güzel :)

    Geçtiğimiz iki ay boyunca yazmakta ben de epey zorlanmıştım. Bazen oluyor insana öyle, çok sevdiği bir şeyi yap/a/mıyor, içinden gelmiyor. Ama bir yerden sonra kırılıyor o isteksiznlik ve deli gibi yazmak istiyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ruh halini yıllardır öyle çok yaşadım ki Düş Kızı artık biliyorum zamanla açılacağımı ama onun için de önce bi gayret yazmaya uğraşmak gerekiyor.

      Güzel sözlerin için çok teşekkürler :)

      Sil
  3. eee yazdın işte ne güzel hemde:))

    YanıtlaSil
  4. birer cümleyle de olsa ne de güzel anlatmışsın aslında
    tek bir yayında onlarca yayın olmuş...ve bence böyle de çok güzel olmuş

    madem internet sorunu ortadan kalktı, o halde bekliyoruz uzun ve güzel yazılarını :)
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim güzel sözlerin için, benden de kocaman sevgiler :)

      Sil
  5. merhaba blogu takibe aldım bana da beklerim:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails