4 Ocak 2010 Pazartesi

YILIN İLK GÜNLERİ


Bilgisayarın virüs istilasına beyaz bayrak çekip teslim olmasıyla kendisiyle bir kaç günü ayrı geçirmek zorunda kaldık.Şimdi yine,yeniden..

En başta şunu söyleyeyimki,2010'a istek listemdeki bir maddenin üzerine çizik atarak başladım.Tamam,kabul ediyorum büyüğünü istemem,ufak bir para çıksın demiştim ama amortiyi de kasdetmemiştim yani.


Yılbaşı tatili bitti,bugün okul günü.Oh be..Kasvetli,yağmurun sel olup aktığı bir havada evde oturup durmak bir süre sonra sıkmaya başlıyor.Cumartesi annem,teyzem vs(gerisi malum) bizdeydi.Uzun zamandır gelmiyorlardı,evde oturup dururken aradan bunu da çıkarayım dedim. İşte,3 günlük tatilin en hareketli olayı.

Evde bu kadar vakit geçirince Deniz'le de oyun için daha bol zaman oldu.Onunla kudurarak,kahkahalar atarak oynamanın keyfi başkaymış.Hele Deniz'in keyfi görmeye değer,gülmekten gözlerinden yaş geliyor kuzucuğun.

Bu arada yukarda fotoğraftaki çalışma tamamen kendi eseri.Ben mutfakta yemek yaparken hazırlamış.Bayıldım ben,özellikle de buluttan yağan yağmurlara..

Bu akşam Bülent'in bir arkadaşına gideceğiz,bebek görmeye (aslında bebek 2 yaşına yaklaştı :) )Bu arkadaşları görmeyeli 2,5 yıl olacak nerdeyse ve işin en kötü kısmı ben bebeğin annesinin adını unuttum.3 gündür düşünüyorum,yok,çıkmıyor.Neyse akşam adam karısına seslenirken falan duyarım nasıl olsa,umarım..

Ah,nerdeyse unutuyordum.Geçen cuma babasıyla Deniz ilk kez beraber Cuma namazına gittiler.Öyle hoşuma gitti ki,piyangodan para çıksa bu kadar mutlu olmazdım(bkz. 2. paragraf).Bu anın fotoğrafını da çekmek istedim ama Bülent'in çıkardığı ses ve mimiklerden bunun gereksiz bir hamle olduğunu düşündüğünü hissettim.

İşte koskoca 3 gün hemen hemen bunlardan ibaret.Okulu özlemekte haksız mıyım şimdi?Okul olunca en azından giyinip süslenme var(eh ne de olsa insan içine çıkıyoruz),bol sohbet var(arkadaşlarla),amaç var(çoğunluk öğrencilerle),mücadele var(azınlık öğrencilerle).Evdekinden daha çok atraksiyon olduğu kesin.

Ben gidip yavaş yavaş okula hazırlanayım en iyisi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails