22 Ocak 2010 Cuma

İLK GÜNDEN BİR ÖNCEKİ GÜN




Deniz ilk karnesini aldı bugün.Gelişimi ve yeterlilikleriyle ilgili görüşlerini yazmış öğretmeni ve "güzel gülüşlü öğrencim" demiş.

Öğretmeni,öğretmeni sen bir de bana sor.Bence sadece en güzel gülüşlü değil en yakışıklı,en akıllı,en yetenekli,en sevimli,en fıstık,en ballı öğrencisi  o okulun.

Bizim okulda ise öğleden sonra karnelerin hazırlanmasını öğretmenler okulun içinde sıkılarak,öğrenciler okulun dışında üşüyerek saatlerce bekledik. Bitmek bilmeyen evrak işlerinden bunalmanın son noktasına geldiğimizde karneleri dağıttık ve kendimizi "oh nihayet" nidalarıyla dışarı attık.Arkadaşlarla -toplam 5 kişiydik- yemeğe gittik.Çok sohbet ettik,çok güldük,çok yedik,birazcık da dedikodu yaptık.Harika bir tatil başlangıcıydı.Sık sık yapmalı.

Bunlar her ne kadar güzel olsa da tabii ki her şey planladığım gibi olmadı.Bu hafta hangi araya sıkıştırsam diye kırk çeşit plan yaptığım halde tezhip dersime gidemedim.Aslında Perşembeleri gidiyorum ama dün,yani Perşembe günü kayınvalidemin misafirleri vardı ve benim de o ortamda bulunmamı istediğini hissettim.Dersten vazgeçip dünümü orda geçirdim.Bugün de her iş uzadıkça uzadı ve gitmem mümkün olmadı kursa.Önümüzdeki 15 gün kurs da tatilde ve ben bu süreyi boş boş geçirirsem çok vakit kaybetmiş ve çok geri kalmış olacağım.Ne yapsam,ne yapsam..

Ah bir de şu var tabii,canım kardeşim Umutçum geldi 3 gün önce ve ben onu hala göremedim.Artık yarına o tarafa bir tur düzenleriz.




Bu arkadaşlar da dün kayınvalidemin misafirleri için hazırladıklarım.Aslında daha güzel görünüyorlardı ama artık onların fotojenik olmamasından mı,benim çekim beceriksizliklerimden mi bilmem oldukları kadar güzel çıkmamışlar.

Haşiye: Ben öğrenciyken tatili sadece kendimizin sevdiğini,öğretmenlerin istemediğini zannederdim.Şimdi görüyorum ki öğretmenler öğrenciden hevesli,gün sayıyorlar resmen.Ne yanılgı..:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails