11 Şubat 2010 Perşembe

12 KÖFTEYİ 3 ÇOCUĞA NASIL PAYLAŞTIRIRSIN?

Deniz'in düzenli olarak takip ettiği iki dergi var.Winnie the Pooh ve Meraklı Minik.İkimiz de bayılıyoruz bu dergileri okumaya.Tabii Deniz'in eli arada Ben 10,Spider Man gibi dergilere gitmiyor değil.Allah'tan çoğu zaman onları almaması için ikna ediyoruz.

Winnie dergisindeki hikayelere bayılıyoruz özellikle.Yumuşacık,neşeli,gülümseten,kaliteli öyküler bunlar.Üstelik çok da uzun sürmüyorlar.Bence uyku öncesi masalların çabuk biteni makbul de :) Aynı masalları yüzlerce kez tekrar tekrar okuduğumuz düşünülünce bu kadarcık sıkılma payım da olsun ama.

Meraklı Minik ise ayrı bir harika.Orjinal,kafa çalıştırıcı,düşündürücü ama zevkli bir sürü etkinlikle dolu.Her sayfası ayrı güzel.Deniz'e bıraksam dergi alındığı gün içindeki tüm etkinlikleri bir seferde yapıp bitirecek.

Bir de Meraklı Minik'in bu ayki sayısı sayesinde Deniz dün ilk kez bölme işlemi yaptı.Dergideki soruyu ona okurken yapabileceğini hiç tahmin etmemiştim.Kafasını ellerinin arasına aldı,düşündü,hesapladı ve doğru sonucu buldu.Çok şaşırdım,hoşuma gitti.Toplama,çıkarma işlemlerini yapıyordu zaten ama bölmeyi hiç denememiştik bile.

Gurur duyuyorum oğluşum seninle!!













2 yorum:

  1. Oklava kullanışına bayıldım, bunu da Meraklı Mink'ten mi öğrendi yoksa :)

    Şaka bir yana biz de Meraklı Minik fanatiğiyiz, Winnie'nin çok kitabı var ama dergisinden pek almadık, onu da deneyelim.

    YanıtlaSil
  2. Kitubi,
    Siz yazınca farkettim,gerçekten oklavayı amma profesyonel kullanıyor.Bu arada sizin site harika,arşivler başta olmak üzere her yazdığınızı takipteyim artık.

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails