21 Şubat 2010 Pazar

GÜNÜN SONU BİR BUKET ÇİÇEK :)

Dünkü bahar havasından eser kalmamıştı bugün buralarda.Ancak yine de Deniz'e dün verdiğimiz sözü tutup sımsıkı sarılıp sarmalanıp hayvanat bahçesinin yolunu tuttuk.Arabadan iner inmez Deniz oyun parkına koştu.Bir neşe,bir neşe zannedersin bu çocuk hayatında ilk kez salıncak görüyor.Aylardır soğuklardan park yüzü görmeyen Deniz'in sallanırken attığı kahkahalar ortalığı çınlattı.





























Ardından hayvanların olduğu bölüme geçtik ve geldiğime pişman oldum.Eskiden beri hayvanların seyir için hapsedilmesinden rahatsız olurum ama bugün "medeni" insanların asıl vahşiler olduğundan emin oldum.Zaten ben oraya kedi sormak için gitmiştim ama bir daha ne sebeple olursa olsun gitmemeye karar verdim.


Kedi de yokmuş zaten.Tahmin ettiğim gibi "iki ay sonra bulursunuz yavru kedi" dediler :(
Dönüşte "mami"ye uğradık.Nefis nefis şeyler yedik.
Eve geldiğimizde Deniz klasik "sıkıldım" nakaratına başladı.Aklıma Caillou'nun annesinin yaptığı çiçekler geldi.,haydi biz de yapalım dedim.Vee sonunda koca bir buket rengarenk çiçeğimiz oldu.Şimdi mutfak masasını süslüyorlar.


Bu da bitti,şimdi uyku saatine kadar neler yapsak acaba Neni'yle.Fikir gerek bana ,bir sürü fikir...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails