16 Eylül 2010 Perşembe

Nihayet kitaplar...

Uzun zamandır okuduğum kitaplardan bahsetmediğimi farkettim.Serde tembellik had safhada,mazur görülmeli.Gerçi son okuduğum kitaba göre asla kendim hakkında böyle bir şey söylememeliyim.Mazallah evrenin kulağına gider de cezamı görürüm sonunda.Nihayet ben de bu "evren,enerji" nanelerine bulaştım.Öğrenmem için kitaba da pek lüzum yoktu aslında.Orda,burda,her yerde istemesem de o kadar çok karşıma çıkıyordu ki bu mevzu,zaten epey bir şeyler bilir olmuştum.Yine de Decaf Latte'de Evrenden Torpilim Var kitabından bahsedilince almak istedim.Ne de olsa blogun sahibi pek nazenin bir hanımefendi.Severim kendisini.En son kişisel gelişim kitabı okuyalı 10 yıl oldu sanırım.O zamanlar bu kitapların yazarına ve yayıncısına para kazandırmaktan başka kimseye bir faydası olmadığına hükmetmiştim.Şimdi de fikrim değişmedi pek.Kitabın-her ne kadar benim inanç sistemimle çelişkiler taşısa da-önerileri uygulandığında faydalı olabileceğine kanaat getirdim.Amma velakin iş,önerilenleri hayata tatbik edebilmek zaten.Kitabı az önce bitirdim,şimdilik yapabilirim gibi geliyor ancak bundan bir hafta,bir ay,bir yıl sonra,sinirli,hüzünlü bir anımda da kitabı hatırlayabilir miyim bilemiyorum.Sanmam,çabuk vazgeçerim başladığım şeyden zaten.Amaan,bunu da söylememeliydim değil mi?

Yaz başından beri çok kitap okudum.Yazamayacağım şimdi onları,uğraşamam.Bundan sonrakiler yazılsın artık.Ama,5 ciltlik bir Ramses serisi vardı ki,bir haftada okuyup bitirdiğim,yer gök tanrı olmuştu o bir haftada.Şu tanrısı,bu tanrısı,kolunu sallasan tanrıya çarpıyor.Kolay değilmiş işleri gariplerin,akılda tutması bile zorken,bir de o kadar tanrıya ibadet et,yazık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails