22 Eylül 2010 Çarşamba

Kınıyorum !

Bekir Coşkun,referandum öncesi hükümete yönelik fikirlerini cesurca,sakınmadan yazdığı ve bu birilerinin hiç hoşuna gitmediği için Habertürk Gazetesin'den ayrılmak zorunda kaldı.İşte vadedilen demokrasi ve özgürlük!!!Yasakçı zihniyetli iktidar sahipleri şunu bilmeliler ki,ellerindeki güç sadece zahiren bazı şeyleri değiştirebilir,kafaların içindekini değiştirmeye yetmez.
Haşiye:Ne Bekir Coşkun'un tüm fikirlerine tamamen katılan bir okurum ne de hükümete kayıtsız şartsız karşı olan biri.Ben sadece yasaklar konulmasına karşıyım.İnsanca değil.Hem de gerçekten ne işe yaramış ki bugüne kadar.

2 yorum:

  1. Malesef Türkiye gerçeği doğruyu söyleyeni 9 köyden kovuyorlar.Bak TV sırf dizi oldu eğitici öğretici geliştirici birşey bulabiliyormusunuz.Başkalarının hayatlarını izletip boş beyinli bir toplum olduk çıktık mallesef.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı nerdeyse bir yıl önce yazmışım.Kafaların içindekileri değiştiremezler demişim ama onu da başarıyorlar sonunda.Gerçi dediğiniz gibi beyinler boşalınca isteyen içini istediği şekilde doldurabiliyor.Bu konu öyle uzar ki,bilen biliyor zaten her şeyi,bilmeyene bir şey anlatmak da mümkün olmuyor ne yazık ki.Bu arada ziyaretiniz beni onurlandırdı efendim :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails