2 Eylül 2010 Perşembe

Asıl mesele arada harcanan pilavım


Turp,mor lahana,çilek ve erik.
Nedir bunların ortak yanı?
Ağustos'un son günü sevgili kocamın yaptığı manav alışverişi sonrası bizim buzdolabına yerleşmiş olmaları.
Gelen poşetleri açtıkça içinden çıkanların mevsimle alakasını kurmayı başaramamışken üstüne bir de "nasıl,iyi almış mıyım" sorusuna heves kırmayacak ama "cık,olmamış" mesajını da barındıracak bir yanıt bulmanın telaşına düştüm.Tezgahlar birbirinden körpe patlıcanlar,kabaklar,armutlar,şeftalilerle doluyken bilumum baharlık,kışlık meyveler,sebzeler niye alınmıştı ki?
Mevsimi dışında sağlıksız,lezzetsiz yiyeceklerin dolabımı işgal etmesi değil mesele aslında.Nedir ki,yenir biter bir seferlik.Mesele şu ki,hani tereyağ sağlıksız dediler diye içine 1 kaşık tereyağ koyduğum pilavdan lokma almayan adam,canı Ağustos'ta turp isteyince niye sağlık konusunu es geçiveriyor.Bu ne perhiz,bu ne lahana turşusu demezler mi sonra.Başkasını bilmem de ben diyorum işte.Yazık değil mi benim caanım pilavıma.

2 yorum:

  1. kesinlikle...yazık;)anlıyorum çooook iyi.........son zamanlarda öğrendiğim birşey,kadınlar kocalarını evliliğin ilk 5 yılında çaktırmadan herşeyi öğretip terbiye ediyolarmış,ben bunu evliliğimn 6. yılında öğrendim,eşim de gayet bildiğin,el değmemiş bir "pasta" :))) gibi :)))))))anlatabiliyor muyum,yani geç kalmışım bişeylere,ben sadece işin kızma noktasındaydım,öğretmek değil:(

    YanıtlaSil
  2. Aynen aynen..
    O kocasına bir şeyler öğretebilen maharetli kadınlardan değilim ben de hiç.Bu işin sırrını merak etmiyorum dersem yalan olur.Ama durum senin dediğin gibiyse bizim evlilik de 7'ye merdiven dayadığına göre zaten çook geç kalmışım demektir.

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails