22 Ekim 2010 Cuma

Bir anneye verilebilecek en güzel hediye nedir?





Bir hamur oyunu.
200-300 parçalı bir lego.
Belki de bir puzzle.
Alsın önüne çocuk bunlardan birini.Saatlerce uğraşsın,oynasın.Anne de vicdan azabı duymadan kendi keyfine baksın.Var mı bir anneye bundan iyi hediye?Fotoğraftaki hamur oyununu ben aldım ama bundan sonra bana hediye getirmek isteyenlere örnek teşkil etmesi açısından gösteriyorum.Mesaj ulaşması gereken yerlere ulaşmıştır umarım.
Parmak boyası da sık sık önüne koymamak koşuluyla çok ilgi çekiyor ama gayet pasaklı bir oyun.O oyunun ardından annenin keyif saatleri temizlik saatleri olarak son buluyor genelde.
Alınmaması gerekenlere arabaları,topları,bakugan zımbırtısı gibi nesneleri örnek olarak verebiliriz.Bunlar çocuğun elinde geçirdiği bir kaç dakikadan sonra annenin ortalıktan her daim toplanması gereken dağınıklıklar listesine hızlı bir geçiş yapıyorlar.Hediye aldığımız kişiyi yormak istemeyiz değil mi?

4 yorum:

  1. aaa süpermiş hemen arkadaşıma yolluyorum
    bu arada hediye alınan kişiyi yormak istemeyiz kısmını çok sevdim dikkate alınacak : )

    YanıtlaSil
  2. ksinlikle çok doğru bir tespit:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Minecim,işte bir anneden nacizane tavsiyeler :)

    YanıtlaSil
  4. Deli Anne,bir annenin halini en iyi yine bir anne anlarmış :)

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails