19 Nisan 2010 Pazartesi

Fetüs parmakları

Dün gece uykum kaçtı,TNT'de House'u izledim.Anne karnındaki 21 haftalık bir bebeği tedavi etmek için rahmi açıyorlar ve orda muhteşem bir şey oluyor. O minicik canlı bir yetişkinin tırnağı kadar olan elini kesikten dışarı çıkarıyor ve doktorun parmağına dokunuyor.Bu kadar muhteşem bir görüntüyle karşılaşmamıştım daha önce.Hayret içinde,dehşet içinde ağlayarak,minik çığlıklar atarak izledim.Tamam ben de anneyim,benim de içimde bir can büyüdü,bu kadar şaşırmamalıyım.Ama idrak edemiyorum.Kendi bedenimizde gerçekleşen bu mucizeyi anlamak,kavramak mümkün mü?

Haşiye:Bahsettiğim görüntüleri buraya alamadım.Meraklısı buyursun lütfen.

1 yorum:

  1. Çok güzel, paylaştığın için teşekkür ederim. Kimileri inanmamış ama ben inanıyorum.

    YanıtlaSil


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails