9 Nisan 2010 Cuma

Tezhip molasından istifade günün şaşırtanları-Rıdvan Dilmen ve peçetelik hayranları


Günlerdir evdekiler uyuduktan sonra 11 civarı oturup 2,5-3 lere kadar tezhip çalışmamı boyuyorum.Sergiye az kaldı.Çalışmanın biri bitti sayılır ama benim yetiştirmem gereken bir tasarımım daha var.Öyle detaylı bir iş ki bir tanesinin ortaya çıkması aylar sürüyor.Ve benim çalışmak için tek zamanım geceleri,özellikle de Deniz uyuduktan sonra.Ama bugün öğleden sonra kursta 3,5 saat çalıştığımdan ve gözlerim atık iflas ettiğinden kendime kısa bir mola verdim,blogumun başına geçebildim.

Bu akşam beni şaşırtan kişi Rıdvan Dilmen oldu.Fenerbahçeli olmasına rağmen sevdiğim,adam gibi adam dediğim,özellikle futbol yorumlarını dinlemeyi tercih ettiğim biriydi Rıdvan Dilmen.Ama bugün karısını,sevgilisini paranoyakça bir takıntıyla dinlettiğini,izlettiğini okuyunca kelimenin tam anlamıyla dumur oldum.Dinletme kısmı bir yana evli olmasına rağmen sevgilisinin olması gözümde bitirdi kendisini.Yuh dedim,bu da adam değilmiş.Esefle kınıyorum ve bir daha NTV'nin spor programlarını izlersem ne olayım diyorum.

Bu akşam beni şaşırtan olaysa portakal ağacından geldi.Son yazılarındaki fotoğraflarında görünen peçeteliklerden yorum gönderen iki okuyucuya hediye edeceğini duyurmuş Hatice ve bu posta ben en son baktığımda 572 yorum gelmişti.Hatice'ye lafım yok,sitesini de kendisini de seviyorum,peçetelikler de gerçekten hoş ama bir peçetelik için bu kadar talep ilginç,şaşırdım yani ne diyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails